Checklist voor discussiedag in Ankeveen
Voor een goede voorbereiding van uw discussiedag is het handig om van deze checklist gebruik te maken. Voor de samenstelling van uw discussiedag organisatieteam zijn de volgende voorbereiding nodig:
* Zoek mensen van verschillende afdelingen en leeftijden.
* Stel de hoofdverantwoordelijke aan.
* Stel de budgetverantwoordelijke aan
* Definieer de taken van de overige leden.
* Regel compensatie voor de leden van het team in verband met het bezoeken van een locatie, een afspraak met een cateraar, etc.
* Maak afspraken over het volbrengen van opgedragen taken.
* Stel deadlines.
Checklist voor discussiedag in Ankeveen online opstellen >
Uitbesteden discussiedag in Ankeveen
U kunt ervoor kiezen om de organisatie van uw discussiedag in Ankeveen uit te besteden. De volgende overwegingen spelen een rol:
* Bedenk of er intern genoeg tijd vrij te maken is om het evenement te organiseren
* Ga na of het budget het toelaat om de organisatie (van bepaalde programmaonderdelen) uit te besteden
* Onderzoek of er genoeg kennis en ervaring in huis is om het evenement zelf te organiseren
* Vraag je af of jouw bedrijf de organisatorische en financiële risico's kan dragen.
Uitbesteden discussiedag in Ankeveen online opstellen >
Leveranciers inschakelen voor discussiedag in Ankeveen
Bij een groot evenement zoals een discussiedag kan het nuttig zijn om voor de dag zelf leveranciers uit Ankeveen in te schakelen. Houd hierbij rekening met het volgende:
* Vraag referenties van leveranciers en check deze.
* Bezoek beurzen, lees (vak)tijdschriften en zoek op internet.
* Maak afspraken voor oriëntatiegesprekken met leveranciers.
* Vraag verschillende offertes aan
* Stel een contract op en vraag naar leveringsvoorwaarden.
* Stel een begroting op.
Leveranciers inschakelen voor discussiedag in Ankeveen online opstellen >
Draaiboek samenstellen voor discussiedag in Ankeveen
* Stel een draaiboek samen waarin je per kolom opneemt:
* tijd, plaats in Ankeveen, activiteit/programmaonderdeel, verantwoordelijke voor dat onderdeel en/of betrokken leverancier. Houd ruimte voor aantekeningen.
* Stel een lijst op met alle mensen die meewerken aan het evenement, vermeld hierbij de telefoonnummers en stuur die naar alle medewerkers
* Houd tenminste een keer een operationele vergadering waarbij het organisatieteam en alle leveranciers aanwezig zijn.
Draaiboek samenstellen voor discussiedag in Ankeveen online opstellen >
Bedankje voor uw discussiedag
Na afloop van uw discussiedag in Ankeveen is het attend om de communicatie met deelnemers warm te houden. De volgende presentjes kunnen hierbij helpen:
* Stuur bedankbrieven aan sprekers, artiesten, leveranciers, etc
* Stuur een herinnering aan de gasten (bijvoorbeeld een foto-impressie van het evenement)
* Stel een persbericht op en stuur dat naar (lokale) redacties van verschillende media.
* Werk het draaiboek bij voor een volgende keer
* Maak een financieel eindverslag
* Maak een verslag van het evenement voor het personeelsblad of de externe nieuwsbrief.
Bedankje voor uw discussiedag online opstellen >
Discussiedag organiseren in andere steden
U kunt uw discussiedag natuurlijk ook in een andere stad organiseren. Denk aan: Discussiedag organiseren in Arnhem, Discussiedag organiseren in Maastricht, Discussiedag organiseren in Dordrecht, Discussiedag organiseren in Zoetermeer, Discussiedag organiseren in Tilburg, Discussiedag organiseren in Rotterdam, Discussiedag organiseren in Apeldoorn, Discussiedag organiseren in Zwolle,
Andere evenementen in Ankeveen
Ankeveen is een bruisende stad. Wellicht heeft u interesse om ook andere evenementen te organiseren in Ankeveen, zoals: Beurs organiseren in Ankeveen, Productpresentatie organiseren in Ankeveen, Business meeting organiseren in Ankeveen, House warming organiseren in Ankeveen, Klantendag organiseren in Ankeveen, Workshop organiseren in Ankeveen, Discussiedag organiseren in Ankeveen, Vrijgezellenfeest organiseren in Ankeveen,