Overzichtelijke deelnemers en aanmeld database
Al uw aanmeldingen voor bijeenkomst komen op een centrale database lijst van onze server binnen. Zo hoeft u nooit meer op zoek in excel lijsten of andere deelnemerslijsten om te zien of uw gast, cursist of deelnemer aangemeld is. Omdat u op deze manier veel verwarring voorkomt kunt u direct veel besparen. Uw deelnemerslijst is ook een soort online adresboek. Een adressenlijst voor uw evenement. Sommige van de gebruikers van aanmelder.nl gebruiken deze adressen database als een CRM voor events zoals bijeenkomst. CRM applicatie voor events zijn op die manier eenvoudig te vervangen door het gebruik van aanmelder.nl
Overzichtelijke deelnemers en aanmeld database online opstellen >
Huisstijl event styling, vormgeving uiterlijk logo kleur
De huisstijl van uw bijeenkomst is van het grootste belang voor de uitstraling van uw bijeenkomst. Als deze uitstraling niet bij Haarlem past of bij u dan zullen uw deelnemers of bezoekers niet snel naar uw event komen. Evenementen met de juiste huisstijl hebben wat dat betreft een streepje voor. Met aanmelder.nl kunt u uw huisstijl goed doorzetten in uw online aanmeldformulier en uw registratie website en formulieren. Uw event logo en uw bedrijfslogo kunt u eenvoudig in JPEG, JPG of PNG op onze website zetten. Daarmee heeft u direct de juiste uitstraling, kleuren, pallet, en brand voor uw evenement.
Huisstijl event styling, vormgeving uiterlijk logo kleur online opstellen >
Online deelnemersregistratie voor bijeenkomst
Online deelnemersregistratie houdt in dat uw aanmeldformulier digitaal wordt ingevuld door elke deelnemer. Deelnemers krijgen dan direct een registratie bevestiging en indien nodig een betalingsbevestiging. Bij een betaald bijeenkomst is het zeer tijdsbesparend om naast online deelnemersregistratie ook online betalingen te accepteren. Deze diensten zijn bij aanmelder.nl heel simpel gemaakt. Hiernaast betaalt u geen vaste kosten voor deelnemersregistratie bij aanmelder.nl.
Online deelnemersregistratie voor bijeenkomst online opstellen >
Deelnemers registreren voor mijn bijeenkomst, hoe begin ik?
Bij aanmelder.nl kunt u letterlijk in 10 minuten een evenement zoals een bijeenkomst online opzetten. U maakt dan een online aanmeldformulier aan met daarin de vragen die u wilt stellen aan deelnemers. Vervolgens gaat de online deelnemersregistratie helemaal vanzelf en heeft u geen omkijken meer. Op elk moment kunt u de stand van uw deelnemersregistratie inzien, zodat u weet welke deelnemers zich registreren en hoeveel deelnemers u kunt verwachten.
Deelnemers registreren voor mijn bijeenkomst, hoe begin ik? online opstellen >
Voordelen van online deelnemersregistratie voor bijeenkomst
Online deelnemersregistratie bespaart u 20 uur registratie werk per 100 deelnemers. Dit is de tijd die u normaal besteedt aan deelnemersregistratie met de hand of via bijvoorbeeld Excel. Hiernaast krijgt u met online deelnemersregistratie alle registratie informatie handig in lijsten en overzichten die altijd up-to-date zijn. Ook kunt u eenvoudig uitnodigingen, herinneringen en enquetes sturen naar alle deelnemers die zich geregistreerd hebben voor uw bijeenkomst in Haarlem.
Voordelen van online deelnemersregistratie voor bijeenkomst online opstellen >
Bijeenkomst organiseren in andere steden
U kunt uw bijeenkomst natuurlijk ook in een andere stad organiseren. Denk aan: Bijeenkomst organiseren in Tilburg, Bijeenkomst organiseren in Dordrecht, Bijeenkomst organiseren in Ameland, Bijeenkomst organiseren in 's-Hertogenbosch, Bijeenkomst organiseren in Assen, Bijeenkomst organiseren in Groningen, Bijeenkomst organiseren in Leiden, Bijeenkomst organiseren in Amersfoort,
Andere evenementen in Haarlem
Haarlem is een bruisende stad. Wellicht heeft u interesse om ook andere evenementen te organiseren in Haarlem, zoals: Team-building organiseren in Haarlem, Feest organiseren in Haarlem, House warming organiseren in Haarlem, Bruiloft organiseren in Haarlem, Presentatie organiseren in Haarlem, Meeting organiseren in Haarlem, Discussiedag organiseren in Haarlem, Vrijgezellenfeest organiseren in Haarlem,