Checklist voor bedrijfsuitje in 's-Hertogenbosch
Voor een goede voorbereiding van uw bedrijfsuitje is het handig om van deze checklist gebruik te maken. Voor aanvang van uw bedrijfsuitje zijn de volgende voorbereiding nodig:
* Formuleer je idee
* Ga na wat de aanleiding van het evenement is.
* Onderzoek de haalbaarheid
* Definieer vervolgens de doelstellingen van het evenement
* Stel het beschikbaar budget vast.
* Bepaal de vorm ofwel het soort evenement
* Benoem de aard of het karakter van het evenement
* Maak een profiel van de gasten.
Checklist voor bedrijfsuitje in 's-Hertogenbosch online opstellen >
Checklist voor bedrijfsuitje in 's-Hertogenbosch
Voor een goede voorbereiding van uw bedrijfsuitje is het handig om van deze checklist gebruik te maken. Voor de samenstelling van uw bedrijfsuitje organisatieteam zijn de volgende voorbereiding nodig:
* Zoek mensen van verschillende afdelingen en leeftijden.
* Stel de hoofdverantwoordelijke aan.
* Stel de budgetverantwoordelijke aan
* Definieer de taken van de overige leden.
* Regel compensatie voor de leden van het team in verband met het bezoeken van een locatie, een afspraak met een cateraar, etc.
* Maak afspraken over het volbrengen van opgedragen taken.
* Stel deadlines.
Checklist voor bedrijfsuitje in 's-Hertogenbosch online opstellen >
Uitbesteden bedrijfsuitje in 's-Hertogenbosch
U kunt ervoor kiezen om de organisatie van uw bedrijfsuitje in 's-Hertogenbosch uit te besteden. De volgende overwegingen spelen een rol:
* Bedenk of er intern genoeg tijd vrij te maken is om het evenement te organiseren
* Ga na of het budget het toelaat om de organisatie (van bepaalde programmaonderdelen) uit te besteden
* Onderzoek of er genoeg kennis en ervaring in huis is om het evenement zelf te organiseren
* Vraag je af of jouw bedrijf de organisatorische en financiële risico's kan dragen.
Uitbesteden bedrijfsuitje in 's-Hertogenbosch online opstellen >
Leveranciers inschakelen voor bedrijfsuitje in 's-Hertogenbosch
Bij een groot evenement zoals een bedrijfsuitje kan het nuttig zijn om voor de dag zelf leveranciers uit 's-Hertogenbosch in te schakelen. Houd hierbij rekening met het volgende:
* Vraag referenties van leveranciers en check deze.
* Bezoek beurzen, lees (vak)tijdschriften en zoek op internet.
* Maak afspraken voor oriëntatiegesprekken met leveranciers.
* Vraag verschillende offertes aan
* Stel een contract op en vraag naar leveringsvoorwaarden.
* Stel een begroting op.
Leveranciers inschakelen voor bedrijfsuitje in 's-Hertogenbosch online opstellen >
Draaiboek samenstellen voor bedrijfsuitje in 's-Hertogenbosch
* Stel een draaiboek samen waarin je per kolom opneemt:
* tijd, plaats in 's-Hertogenbosch, activiteit/programmaonderdeel, verantwoordelijke voor dat onderdeel en/of betrokken leverancier. Houd ruimte voor aantekeningen.
* Stel een lijst op met alle mensen die meewerken aan het evenement, vermeld hierbij de telefoonnummers en stuur die naar alle medewerkers
* Houd tenminste een keer een operationele vergadering waarbij het organisatieteam en alle leveranciers aanwezig zijn.
Draaiboek samenstellen voor bedrijfsuitje in 's-Hertogenbosch online opstellen >
Bedrijfsuitje organiseren in andere steden
U kunt uw bedrijfsuitje natuurlijk ook in een andere stad organiseren. Denk aan: Bedrijfsuitje organiseren in Alkmaar, Bedrijfsuitje organiseren in Almere, Bedrijfsuitje organiseren in Utrecht, Bedrijfsuitje organiseren in Tilburg, Bedrijfsuitje organiseren in Leiden, Bedrijfsuitje organiseren in Den Haag, Bedrijfsuitje organiseren in Eindhoven, Bedrijfsuitje organiseren in Haarlemmermeer,
Andere evenementen in 's-Hertogenbosch
's-Hertogenbosch is een bruisende stad. Wellicht heeft u interesse om ook andere evenementen te organiseren in 's-Hertogenbosch, zoals: Seminar organiseren in 's-Hertogenbosch, Bijeenkomst organiseren in 's-Hertogenbosch, Diner organiseren in 's-Hertogenbosch, Bedrijfsevenement organiseren in 's-Hertogenbosch, Masterclass organiseren in 's-Hertogenbosch, Workshop organiseren in 's-Hertogenbosch, Expositie organiseren in 's-Hertogenbosch, Bedrijfsuitje organiseren in 's-Hertogenbosch,