Een meeting organiseren in Amsterdam

Als u de organisatie voor een meeting in Amsterdam op zich neemt, wilt u dat u op de dag van uw meeting alle organisatie goed heeft voorbereid en rustig uw gasten kunt ontvangen. Die voorbereiding bestaat onder andere uit het vinden van een geschikte meeting locatie in Amsterdam en het inplannen van uw programma op de juiste datums.

Hiernaast is deelnemersregistratie, marketing en communicatie een tijdrovend en belangrijk onderdeel van uw voorbereiding. Steeds meer organisatoren organiseren hun meeting online op het internet. U kunt dan uw uitnodigingen, betalingen en berichten naar deelnemers in een aantal klikken uitvoeren. Zo wint u veel efficientie.

Aanmelder.nl is een webproduct dat zorgt dat u zelf online uw deelnemersregistratie en marketing kunt uitvoeren.

uitnodiging meeting

Leveranciers inschakelen voor meeting in Amsterdam

Bij een groot evenement zoals een meeting kan het nuttig zijn om voor de dag zelf leveranciers uit Amsterdam in te schakelen. Houd hierbij rekening met het volgende:

* Vraag referenties van leveranciers en check deze.

* Bezoek beurzen, lees (vak)tijdschriften en zoek op internet.

* Maak afspraken voor oriëntatiegesprekken met leveranciers.

* Vraag verschillende offertes aan

* Stel een contract op en vraag naar leveringsvoorwaarden.

* Stel een begroting op.

Leveranciers inschakelen voor meeting in Amsterdam online opstellen >

deelnemersregistratie in Amsterdam

Draaiboek samenstellen voor meeting in Amsterdam

* Stel een draaiboek samen waarin je per kolom opneemt:

* tijd, plaats in Amsterdam, activiteit/programmaonderdeel, verantwoordelijke voor dat onderdeel en/of betrokken leverancier. Houd ruimte voor aantekeningen.

* Stel een lijst op met alle mensen die meewerken aan het evenement, vermeld hierbij de telefoonnummers en stuur die naar alle medewerkers

* Houd tenminste een keer een operationele vergadering waarbij het organisatieteam en alle leveranciers aanwezig zijn.

Draaiboek samenstellen voor meeting in Amsterdam online opstellen >

aanmelden meeting in Amsterdam

Bedankje voor uw meeting

Na afloop van uw meeting in Amsterdam is het attend om de communicatie met deelnemers warm te houden. De volgende presentjes kunnen hierbij helpen:

* Stuur bedankbrieven aan sprekers, artiesten, leveranciers, etc

* Stuur een herinnering aan de gasten (bijvoorbeeld een foto-impressie van het evenement)

* Stel een persbericht op en stuur dat naar (lokale) redacties van verschillende media.

* Werk het draaiboek bij voor een volgende keer

* Maak een financieel eindverslag

* Maak een verslag van het evenement voor het personeelsblad of de externe nieuwsbrief.

Bedankje voor uw meeting online opstellen >

meeting inschrijven in Amsterdam

Uitnodigen invites uitnodiging

Als u een meeting organiseert dan wilt u waarschijnlijk ook een heel aantal deelnemers uitnodigen, bijvoorbeeld uit Amsterdam. Met aanmelder.nl kunt u eenvoudig e-mail uitnodigingen sturen via de email. Deze e-mail invites komen in de mail van uw genodigden en zijn direct zichtbaar en hoeven dus niet geopend te worden. Met deze online uitnodigingen bereikt u makkelijk en goedkoop uw doelgroep. Eigenlijk zijn het grote event mailings. Hiermee wordt eventmarketing en andere marketing voor meeting erg simpel.

De uitnodiging is een speciale HTML email waarin uw uitnodiging in Word of Powerpont direct omgezet wordt naar html mail. Deelnemers kunnen met 1 klik op uw aanmeldformulier komen of op andere online forms die u voor uw evenement gemaakt heeft. U hoeft hiervoor niet te kunnen werken met afdrukken samenvoegen of met mail merge.

Uitnodigen invites uitnodiging online opstellen >

registratie en ticketing voor meeting

Overzichtelijke deelnemers en aanmeld database

Al uw aanmeldingen voor meeting komen op een centrale database lijst van onze server binnen. Zo hoeft u nooit meer op zoek in excel lijsten of andere deelnemerslijsten om te zien of uw gast, cursist of deelnemer aangemeld is. Omdat u op deze manier veel verwarring voorkomt kunt u direct veel besparen. Uw deelnemerslijst is ook een soort online adresboek. Een adressenlijst voor uw evenement. Sommige van de gebruikers van aanmelder.nl gebruiken deze adressen database als een CRM voor events zoals meeting. CRM applicatie voor events zijn op die manier eenvoudig te vervangen door het gebruik van aanmelder.nl

Overzichtelijke deelnemers en aanmeld database online opstellen >

deelnemers meeting

Meeting organiseren in andere steden

U kunt uw meeting natuurlijk ook in een andere stad organiseren. Denk aan: Meeting organiseren in Breda, Meeting organiseren in Amstelveen, Meeting organiseren in Groningen, Meeting organiseren in Tilburg, Meeting organiseren in Haarlemmermeer, Meeting organiseren in Ankeveen, Meeting organiseren in Assen, Meeting organiseren in Almere,

Andere evenementen in Amsterdam

Amsterdam is een bruisende stad. Wellicht heeft u interesse om ook andere evenementen te organiseren in Amsterdam, zoals: Tentoonstelling organiseren in Amsterdam, Bedrijfsevenement organiseren in Amsterdam, Team-building organiseren in Amsterdam, Presentatie organiseren in Amsterdam, Expositie organiseren in Amsterdam, Masterclass organiseren in Amsterdam, Cursus organiseren in Amsterdam, Vergadering organiseren in Amsterdam,