Checklist voor house warming in Arnhem
Voor een goede voorbereiding van uw house warming is het handig om van deze checklist gebruik te maken. Voor de samenstelling van uw house warming organisatieteam zijn de volgende voorbereiding nodig:
* Zoek mensen van verschillende afdelingen en leeftijden.
* Stel de hoofdverantwoordelijke aan.
* Stel de budgetverantwoordelijke aan
* Definieer de taken van de overige leden.
* Regel compensatie voor de leden van het team in verband met het bezoeken van een locatie, een afspraak met een cateraar, etc.
* Maak afspraken over het volbrengen van opgedragen taken.
* Stel deadlines.
Checklist voor house warming in Arnhem online opstellen >
Uitbesteden house warming in Arnhem
U kunt ervoor kiezen om de organisatie van uw house warming in Arnhem uit te besteden. De volgende overwegingen spelen een rol:
* Bedenk of er intern genoeg tijd vrij te maken is om het evenement te organiseren
* Ga na of het budget het toelaat om de organisatie (van bepaalde programmaonderdelen) uit te besteden
* Onderzoek of er genoeg kennis en ervaring in huis is om het evenement zelf te organiseren
* Vraag je af of jouw bedrijf de organisatorische en financiële risico's kan dragen.
Uitbesteden house warming in Arnhem online opstellen >
Leveranciers inschakelen voor house warming in Arnhem
Bij een groot evenement zoals een house warming kan het nuttig zijn om voor de dag zelf leveranciers uit Arnhem in te schakelen. Houd hierbij rekening met het volgende:
* Vraag referenties van leveranciers en check deze.
* Bezoek beurzen, lees (vak)tijdschriften en zoek op internet.
* Maak afspraken voor oriëntatiegesprekken met leveranciers.
* Vraag verschillende offertes aan
* Stel een contract op en vraag naar leveringsvoorwaarden.
* Stel een begroting op.
Leveranciers inschakelen voor house warming in Arnhem online opstellen >
Draaiboek samenstellen voor house warming in Arnhem
* Stel een draaiboek samen waarin je per kolom opneemt:
* tijd, plaats in Arnhem, activiteit/programmaonderdeel, verantwoordelijke voor dat onderdeel en/of betrokken leverancier. Houd ruimte voor aantekeningen.
* Stel een lijst op met alle mensen die meewerken aan het evenement, vermeld hierbij de telefoonnummers en stuur die naar alle medewerkers
* Houd tenminste een keer een operationele vergadering waarbij het organisatieteam en alle leveranciers aanwezig zijn.
Draaiboek samenstellen voor house warming in Arnhem online opstellen >
Bedankje voor uw house warming
Na afloop van uw house warming in Arnhem is het attend om de communicatie met deelnemers warm te houden. De volgende presentjes kunnen hierbij helpen:
* Stuur bedankbrieven aan sprekers, artiesten, leveranciers, etc
* Stuur een herinnering aan de gasten (bijvoorbeeld een foto-impressie van het evenement)
* Stel een persbericht op en stuur dat naar (lokale) redacties van verschillende media.
* Werk het draaiboek bij voor een volgende keer
* Maak een financieel eindverslag
* Maak een verslag van het evenement voor het personeelsblad of de externe nieuwsbrief.
Bedankje voor uw house warming online opstellen >
House warming organiseren in andere steden
U kunt uw house warming natuurlijk ook in een andere stad organiseren. Denk aan: House warming organiseren in Zoetermeer, House warming organiseren in Alkmaar, House warming organiseren in Assen, House warming organiseren in Apeldoorn, House warming organiseren in Nijmegen, House warming organiseren in Ede, House warming organiseren in Emmen, House warming organiseren in Dordrecht,
Andere evenementen in Arnhem
Arnhem is een bruisende stad. Wellicht heeft u interesse om ook andere evenementen te organiseren in Arnhem, zoals: Discussiedag organiseren in Arnhem, Congres organiseren in Arnhem, Beurs organiseren in Arnhem, Vrijgezellenfeest organiseren in Arnhem, Presentatie organiseren in Arnhem, Business meeting organiseren in Arnhem, Vergadering organiseren in Arnhem, Receptie organiseren in Arnhem,